Klachtenprocedure
Wij hopen dat alles naar wens verloopt. Mochten er toch klachten zijn dan kunt u dat aan ons melden. Bij een klacht zullen wij er ook alles aan doen om deze klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast staan wij open voor verbeteringen en vernieuwingen.
Hieronder leest u hoe u een klacht kunt indienen. We maken daarbij onderscheid of het gaat over een klacht over de manege of een klacht over de groepsaccommodatie.
Klacht over de manege
- Dien uw klacht mondeling in bij Matty Irausquin-Ubbink of Alexander Irausquin. Wij zijn de eigenaren van de Tutenburg. U kunt ook altijd de klacht bij uw instructeur kenbaar maken.
- Indien de klacht niet naar behoren wordt afgehandeld, dan kunt u uw klacht binnen twee weken schriftelijk indienen bij de Tutenburg, t.n.v. Matty en/of Alexander Irausquin, Tutenburgsestraat 4, 6987 Eh Giesbeek. De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem worden ingediend.
- Bij een schriftelijk ingediende klacht ontvangt u binnen twee weken een schriftelijk antwoord.
- Indien u zich niet kunt vinden in het antwoord of u heeft klachten over aangelegenheden rondom veiligheid en/of het veiligheidscertificaat in het algemeen, en kunt u hierover geen overeenstemming bereiken met ons, dan zijn wij als manege aangesloten bij de stichting veilige paardensport. Zij kunnen u helpen bij uw klacht. De klacht kunt u uitsluitend schriftelijk en niet anoniem indienen bij het Stichting Veilige Paardensport, Postbus 3040, 3850 CA Ermelo.
- Stichting Veilige Paardensport zal u binnen twee weken informeren over de wijze waarop uw klacht wordt behandeld.
Klacht over de groepsaccommodatie
- Dien uw klacht mondeling in bij Matty Irausquin-Ubbink of Alexander Irausquin. Wij zijn de eigenaren van de Tutenburg. De meeste klachten zullen wij snel op kunnen lossen.
-Indien de klacht niet naar behoren wordt afgehandeld, dan kunt u uw klacht binnen twee weken schriftelijk indienen bij de Tutenburg, t.n.v. Matty en/of Alexander Irausquin, Tutenburgsestraat 4, 6987 Eh Giesbeek. De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem worden ingediend.
- Bij een schriftelijk ingediende klacht ontvangt u binnen twee weken een schriftelijk antwoord.
- Indien u zich niet kunt vinden in het antwoord, of u kunt hierover geen overeenstemming bereiken met ons dan kunt u deze klacht melden bij de geschillen commissie van de branche vereniging waarbij wij aangesloten zijn: groepsaccommodaties-nederland. Zij hebben een geschillencommissie die kan helpen bij het oplossen van het geschil. U kunt deze commissie uw klacht mailen op het volgende emailadres: Geschillencommissie Groepsaccommodaties Nederland, p.a.